Köszönjük, hogy ellátogatott oldalunkra!

2018-09-05

Amennyiben jó helyen jár, és a termékeink közül szeretne vásárolni, ill. árajánlatot kérni különböző tervezési, kivitelezési, HelpDesk stb. szolgáltatásunkra, olvassa el tájékoztatónkat, és ismerje meg, hogyan működik weboldalunk.
Ha véletlen talált ránk is érdemes körbe nézni nálunk, mert nagyon sok hasznos termék, ill. szakmai tájékoztató anyaggal szolgálhatunk.
Ha Okos otthonok után érdeklődik látogasson el specifikus SmartHome oldalunkra, amit a vill-lan.hu URL-en érhet el.

Vásárlás Menete:

Webáruházunkban csak regisztrációval történhet a vásárlás. Erre lehetőség a honlap bal felső sarkában található Regisztráció menü alatt, ill. a vásárlás során is van lehetőség.
Regisztrált partnereink az összes információt ill. az előző weboldalon történt vásárlásait nyomon követheti a saját fiók oldalon.

1.) Első lépésként válassza ki a megvásárolni kívánt termékeket. Ezt megteheti a termékkód, márka, vagy egyéb releváns kulcsszó keresőbe való beírásával, vagy a webshop kategóriák menüpont alatt a kategória kiválasztása után a tulajdonságokra való szűréssel.

Újdonságaink és kiemelt ajánlataink a főoldalon a banner alatt találhatóak, további akciókat, ajánlatokat a bannerek lekattintásával érhet el.
Ha első kézből, azonnal szeretne értesülni akcióinkról, újdonságainkról, legfrissebb híreinkről, a regisztráció során iratkozzon fel hírlevelünkre, vagy küldje el feliratkozási szándékát, a regisztrálandó email cím megadásával a marketing@lan.hu email címre. Az adatvédelemmel kapcsolatos információkat itt találja. Ill. kövessen minket facebookon, linkedinen is.
Termékeinkről minden adatot megtalál a termék adatlapján, ill. a hozzá tartozó letölthető dokumentumokban. Ha mégis további információra lenne szüksége keresse munkatársainkat a sales@kerlan.hu email címen.

2.) Ha megtalálta a megfelelő terméket, a kosár gomb megnyomásával vásárolhatja meg azt. Itt rögtön láthatja, hogy rendelkezésre áll-e raktárunkba a kívánt darabszám.

Amennyiben nem rendelkezünk a kívánt mennyiséggel a szállítási idő hosszabb lehet. Ilyen esetben a rendelés lezárásakor a megjegyzés rovatban kérheti az azonnal elérhető termékek résszállítását!

3.) A termék kosárba helyezése után visszatérhet a vásárláshoz, vagy le is zárhatja rendelését, és mehet rögtön a pénztárhoz. 

Figyelem! A vásárlás minden esetben regisztrációhoz kötött, így ha nem regisztráltként ment végig a vásárlás folyamatán, a rendszer itt kérni fogja a Lan webáruházba történő bejelentkezést, vagy a regisztrációt.

A leggyorsabb, és zökkenőmentes kiszolgálás érdekében több szállító céggel is kapcsolatban vagyunk, így a szállítási költséget kollégánk minden esetben, utólag email üzenetben igazolja vissza. Általános szállítási feltételeinket ITT olvashatja.

4.) A vásárlás során többfajta átvételi és fizetési mód közül választhat.(Előre utalás, bankártyás fizetés, kézpénz bolti átvétellel, kézpénz futárnál utánvéttel. Utánvéttel történő fizetés esetén +200 Ft+ÁFA költséget számítunk fel.) Az utólagos, az áru átvételét követő átutalásra csak szerződött partnereink számára van lehetőség.

Ilyen szerződést a 3. vásárlá után kérhet kollégáinktól a sales@kerlan.hu címen.

Vásárlás után, ne felejtsen el értékelni minket a google ill facebook oldalainkon!

Amennyiben nem csak terméket szeretne vásárolni, hanem tervezésre, kivitelezésre, Help Desk szolgáltatásra stb. is szeretne árajánlatot kérni, töltse ki ajánlatkérő űrlapunkat melyet itt érhet el, vagy vegye fel a kapcsolatot velünk az alábbi elérhetőségek egyikén:

Rendszerintegrációs csoport: szolgaltatas@lan.hu

Rendszermérnök csoport: techmans@lan.hu
Hálózati csoport: projmans@lan.hu

Bármilyen segítségre, tanácsadásra lenne szüksége termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban, elérhetőek vagyunk minden hétköznap 7:30 és 17:00 óra között az itt található telefonszámokon, email címeken.

Kellemes vásárlást kívánunk!

Köszönjük, hogy a LAN Kft.-t választotta!

« vissza