Üzletszabályzat

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK


Az alábbi Általános Működési Feltételek - a továbbiakban: Feltételek - a Lan Kft. - továbbiakban Eladó - internetes áruházában történő megrendelésekre vonatkozó általános feltételeket határozzák meg. Annak érdekében, hogy az internetes áruházban található termékek megrendelésekor tisztában legyen a megrendelésre és szállításra vonatkozó feltételekkel kérjük, gondosan olvassa el az alábbiakat. Amennyiben bármilyen kérdése lenne, hívja telefonszámunkat:+36-1-415-23-21
 
Jelen Feltételek tartalmazzák a megrendelés szabályait, a Vevő és az Eladó között létrejövő szerződés alapvető rendelkezéseit. Jelen Feltételek határozzák meg továbbá az Eladó - mint az internetes áruházat üzemeltető cég - weboldal üzemeltetésével kapcsolatos felelősségét.
 
A Vevő az internetes áruház képernyőjén megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja, és magára nézve - változtatás nélkül - kötelezőnek ismeri el jelen Feltételeket.
 
Az internetes áruházban leadott megrendelést a megrendelés kézhezvételének elektronikus levélben történő visszaigazolásakor az Eladó megkapja. Az adás-vételi vagy szállítási szerződés a Vevő és az Eladó között a termék átadásakor jön létre. A szerződés megkötését az Eladó a megrendelés kézhezvételének igazolását követően is megtagadhatja, ha a megrendelt Termék nincs készletében.
 
A létrejött szerződés iktatásra kerül, írásban kötöttnek minősül, későbbiekben visszakereshető, magatartási kódexre nem utal. 
A szerződés nyelve: magyar.
 
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott Elérhetőségeken rendelkezésére állunk. Üzemeltetői adatainkat szintén itt tekintheti meg.
 

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

 
Termékeinkről és szolgáltatásainkról bővebben a Cégismertető menüpont alatt tájékozódhat. A termékekre vonatkozóan megjelenített nettó árak alatt jelennek meg bruttó áraink, amelyek tartalmazzák a törvény által előírt 27% áfát. A feltüntetett árak közvetlen árajánlattételnek nem minősülnek, a visszaigazolt árakkal nem feltétlenül egyenlők. Az esetleges elírásokért és az azokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
 
A termékek mellett feltüntetett árak a házhozszállítás díját nem tartalmazzák! Általános Szállítási feltételeinket a Házhozszállítás menüpont alatt tekintheti meg. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
 
Az áruházban az adott termékek mellett feltüntetett készletinformációk tájékoztató jellegűek, valóságtartalmukért az Eladó nem vállal felelősséget. A megrendelt termék szállíthatóságának időpontját az Eladó visszaigazolása tartalmazza.
 
Megjelenített termékeink megrendelhetők házhozszállítással illetve személyes átvétellel a 1155 Budapest, Kolozsvár u. 7. szám alatt található üzletünkben. Nyitva tartás és további információk az Elérhetőség menüpont alatt olvashatók.
 

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

 
Első vásárláskor regisztráció szükséges, mely lehet mind „Vásárlói", mind „Viszonteladói".
Vásárlói regisztráció szükséges az áruházban történő vásárláshoz, és viszonteladói regisztráció szükséges az Eladó mindenkori kedvezményes árlistáihoz történő hozzáféréshez. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Viszonteladói regisztrálóktól cégadatokat, referenciákat kérjen státuszuk jóváhagyásához.

 

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

 
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:00-17:00 óráig. A megjelölt időponton kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, azonban a munkaidő lejárta után beérkező rendelések csak a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben írásban visszaigazolja a megrendelés teljesítésének időpontját. Amennyiben minden termék raktáron van, általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül.
 
A termékek adatlapján megjelenített képek bizonyos esetekben csak illusztrációk, eltérhetnek a valóságostól. A vásárolt áruk részletes jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalán tekinthetik meg. Az ismertető leírásban található műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékspecifikációért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára. Az esetleges pontatlanságért felelősséget nem vállalunk. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
 
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy egészben. Ez esetben kizárólag a Megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően kerülhet sor részteljesítésre, illetve ha a termék vételárának előre történő kiegyenlítése már megtörtént, az összeg visszautalásra kerül küldője részére.
 
Az írásban visszaigazolt árak 15 napig érvényesek a visszaigazolás napján érvényes devizaárfolyamoknak megfelelően. Árfolyam ingadozás esetén fenntartjuk a jogot az eltérés érvényesítésére árainkban.
 

RENDELÉS MENETE

 
A Megrendelő írásos megrendelést küld a Szállítónak, melyben jelezni kell az áru megnevezését (egyes esetekben rendelési kódját), a kívánt mennyiséget és a vételárat. Az írásos megrendelés történhet e-mailben, faxon vagy a www.kerlan.hu weboldal internetes áruházán keresztül.
 
A Szállító kizárólag az internetes áruházban feladott, a rendeles@kerlan.hu e-mail címre vagy a 415-2320 faxszámra érkező megrendeléseket köteles elfogadni. A Szállító minden megrendelést írásban igazol vissza a megrendelésen feltüntetett e-mail címre vagy faxszámra. Élő megrendelésnek kizárólag az írásban visszaigazolt rendelések tekintendők. A Szállító az írásos visszaigazolásban feltüntetheti a megrendeléssel kapcsolatos változásokat és tudnivalókat (árváltozás, áru átvételének várható időpontja, kifutott termék utódai, stb.). Amennyiben a visszaigazolás az ár vagy a pontos terméktípus tekintetében eltér a megrendelésben foglaltaktól, a megrendelés csak a Megrendelővel történő egyeztetést követően lép életbe.
 
A Szállító a fentiekben ismertetett, írásos úton történő és visszaigazolt rendeléseken kívüli módokat (szóbeli foglalás, írásban vissza nem igazolt rendelés) nem tekinti magára kötelező érvényűnek, ezért a Megrendelő a fentieken kívüli módokon történt rendelésekből adódó részteljesítésekért vagy a teljesítés elmulasztásáért a Szállítót nem kérheti számon.
 
A Megrendelő írásos rendelése, valamint a Szállító írásos visszaigazolása és jelen „Általános Szállítási Feltételek" együttesen automatikusan vásárlási szerződésként értendők, amely az áru átadásakor lép életbe.


Webáruház

1. Jelentkezzen be a korábban megadott regisztrációs* adatokkal
2. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
3. Állítsa be a kívánt darabszámot (kábelek esetén métert), majd kattintson az „Újraszámol" nyílra az összesített ár megtekintéséhez
4. Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni, kattintson a „Vásárlás folytatása" gombra, és kezdje a folyamatot elölről. A már kiválasztott termékek a vásárlás lezárásáig a kosarában maradnak. Az egyes termékeket, a termék darabszáma mellett megjelenő „szemetes" ikonnal távolíthatja el.
5. Ha összeállt a kosár tartalma, kattintson a „Megrendelem" gombra, ezt követően tudja kiválasztani a Szállítási/fizetési módot.
6. Kattintson a „Tovább" gombra. A megjelenő ablakban ellenőrizheti és visszalépve módosíthatja adatait, amennyiben szükséges, illetve megjegyzést fűzhet rendeléséhez.
7. Végül - az ÁSZF elfogadása után - kattintson a „Megrendelem" gombra. Ezt követően a rendelés rögzítéséről egy automatikus levél érkezik 48 órán belül postafiókjába - a regisztráció során megadott email címre -, amely tartalmazza az Ön által küldött megrendelést. Ekkor lehetősége van az adatokat még egyszer leellenőrizni és szükség esetén e-mailben vagy telefonon módosítást kérni. E-mail címeinket és telefonszámainkat elérhetőségeink alatt megtalálja.
8. Munkatársunk - legkésőbb 48 órán belül - email-ben, csatolt .pdf fájlban igazolja majd vissza a teljesítés időpontját, az áruátvétel módját, valamint a termékek árát és a fizetési feltételeket, diszpozíció formájában. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg 48 órán belül, Ön mentesül a szerződéses kötelezettség alól.
 
*Kérjük a regisztráció és a rendelés feladása során ügyeljen a számlázási és szállítási adatok, valamint az email cím pontosságára. Ezen adatokban előforduló hiba a rendelés teljesítését meghiúsíthatja. A regisztrációt csak egyszer kell megtenni, ezután minden alkalommal csak be kell jelentkezni az Ön által korábban megadott email címmel és jelszóval. A megadott adatok a bejelentkezést követően az adatmódosítás menüpont alatt bármikor módosíthatók, az email cím kivételével. Ez utóbbi képezi a regisztráció alapját.
 

A MEGRENDELT TERMÉK/HÁZHOZSZÁLLÍTÁS DÍJÁNAK FIZETÉSI MÓDJA

 
A vásárlás értékének kiegyenlítése történhet üzletünkben készpénzzel vagy bankkártyával, előreutalással vagy utánvéttel, szerződéses partnerek esetén átutalással. Kérjük, rendelésénél mindig tüntesse fel a használni kívánt fizetési módot.
 
A fizetendő végösszeg az általunk küldött visszaigazoló email alapján minden költséget tartalmaz. A számlát fizetési mód és megegyezés szerint tartalmazhatja a csomag, küldhetjük postai levélként vagy személyesen átvehető üzletünkben.
 
Kiszállítás esetén, kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, különös tekintettel a termék sértetlenségére, a csomagban foglalt egyéb kiegészítők meglétére, és természetesen a számlán szereplő adatok helyességére. Amennyiben a terméken sérülést észlel, kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
 
Szállítási feltételeinket és díjszabásainkat a Házhozszállítás menüpont alatt ismerheti meg.
 
Azon Viszonteladó partnereink, akik halasztott fizetési kedvezménnyel szeretnének élni, ennek feltételeiről érdeklődjenek elérhetőségeinken.
 
Az Eladó a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg a Vevő a vételár teljes összegét (beleértve az ÁFA-t is), valamint a házhozszállítási díjat hiánytalanul meg nem fizette, tehát a tulajdonjog a Vevőre a vételár és a házhozszállítási díj hiánytalan megfizetése után érvényesül.

 

ÁRUÁTVÉTEL MÓDJAI

 
a.) Személyes átvétel: A Megrendelő vagy annak képviselője személyesen, a visszaigazolásban megjelölt vagy más módon egyeztetett időpontban átveszi a kért terméket vagy termékeket a Szállító telephelyén (1155. Budapest Kolozsvár utca 7. szám alatt). Fizetési mód Megrendelő írásos rendelése valamint Szállító írásos visszaigazolása alapján.
 
b.) Kiszállítás: Megrendelő az írásos rendelésben kérheti a termék vagy termékek házhoz szállítását. A Szállító a házhoz szállítás időpontját a visszaigazolásban jelzi. A kiszállítást a Szállító által megbízott futárcég (DPD, Sprinter) végzi, melynek költségeit a Szállító az áru számláján, külön tételben szerepelteti. Az aktuális költségek folyamatosan megtalálhatók a LAN Számítástechnikai Szolgáltató Kft. weboldalán (www.kerlan.hu). A számla ellenértékét (melyben benne foglaltatik a futárszolgálat költsége is) a futárnak kell készpénzben kiegyenlíteni. Ettől eltérő fizetési feltételek csak akkor valósíthatók meg, amennyiben ezt a Megrendelő írásos rendelésében jelzi és a Szállító ezt írásban vissza is igazolja.
 
Cégünk mindenkori kedvezményrendszere alapján lehetőség van díjmentes házhozszállításra, ennek feltételeit valamint a kiszállítási díjakat és feltételeket a Házhozszállítás menüpont alatt tekintheti meg.
 
c.) Ezektől eltérő átvételi illetve kiszállítási feltételeket minden esetben írásban kell rögzíteni, ezek a Szállító által küldött visszaigazolás után lépnek életbe.
Több termékcsoportból történő egyidejű vásárlás esetén az egyes termékcsoportokba tartozó árukra vonatkozó szállítási és fizetési feltételek eltérhetnek egymástól. Az Eladó visszaigazolásában minden esetben feltünteti a szállítási költséget, illetve ha a rendelés díjmentes kategóriába esik, a díjmentesség tényét is.
Bővebb információt szállítási feltételeinkről a Házhozszállítás menüpont alatt olvashat.
 

ÁT NEM VETT MEGRENDELÉSEK

 
Amennyiben egy kiszállított áru átvétele a megrendelő hibájából elmarad, fenntartjuk a jogot, hogy meghatározatlan ideig, kizárólag előzetes utalás esetén teljesítsük az adott ügyfél, és cége megrendeléseit.
 

A VÁSÁRLÁSTÓL TÖRTÉNŐ ELÁLLÁS JOGA

 
A megrendelést követő 24 órán belül a megrendelőnek jogában áll megrendelését telefonon keresztül visszavonni. A rendelés menetét és az ettől való elállást a Ptk. 1959. évi IV. tv. 379. § (1) bekezdése, valamint az 381. § (1) bekezdése szabályozza. („A megrendelő a szerződéstől bármikor elállhat, köteles azonban a szállító kárát megtéríteni.")
 
A 17/1999. kormányrendelet értelmében, az átvételtől számított 8 munkanapon belül a vevőnek lehetősége van indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ez esetben a csomag árát valamint a kiszállítási díjat a visszavételt követő 30 napon belül hiánytalanul visszautaljuk a megrendelőnek az általa megadott bankszámlaszámra. A visszavásárlás feltétele az eredeti csomagolású árucikk, valamint annak összes tartozéka és a vásárlást igazoló számla másolatának visszajuttatása cégünkhöz. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról, és az abból eredő költségekről azonban a vevőnek kell gondoskodnia.
 
A visszavásárlás nem vonatkozik az olyan nagy, egyedi értékű árucikkek megrendelésére, amelyet raktáron nem tartunk, és csak vevőrendelés esetén szerzünk be, valamint olyan árukra és szolgáltatásokra, amelyek ára a pénzpiac általunk nem befolyásolható ingadozásától függ. Ez esetben az Eladó fenntartja a jogot, hogy a rendelési folyamatot az internetes áruház keretein kívül rendezze.
 
 

ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENET

 
Amennyiben élni szeretne az elállás jogával, annak jelzését megteheti írásban a rendeles@kerlan.hu email címen vagy telefonon. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével, esetleg személyesen juttassa vissza cégünkhöz. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. A visszavásárlás banki, vagy postai átutalással történik, utánvételesen, vagy portóval feladott küldeményt technikai okokból nem veszünk át. A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Vevőt terhelik.
 
 

ADATKEZELÉS

 
Vásárlóink személyes adatainak felhasználása a hatályos Adatvédelmi törvény szabályozásának megfelelően történik. Ügyfeleinknek mindenkor joguk van az általuk megadott információk megtekintésére, módosítására, illetve törlésére. Kivételt képeznek ez alól a Számviteli Törvényben meghatározott kötelezően megőrzendő számlaadatok.
 
Webshop üzemeltetés során az érintett kérésére a csomagot házhoz küldjük.Az adatok rögzítésre kerülnek a mindenkori szerződött futárszolgálati partnerünk online rendszerében.
Indokolt esetben az adatok kiadhatóak az illetékes hatóság felé.
 

ADATTOVÁBBÍTÁS BANKKÁRTYÁS FIZETÉS ESETÉN


Az Üzletszabályzat elfogadásával, Ügyfeleink elfogadják az alábbi nyilatkozatot:

 

Elfogadom, hogy a LAN Kft. (1155 Budapest, Kolozsvár utca 7.) által a www.kerlan.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil  Kft. (1093 Budapest, Közraktár utca 30-32.), mint adatkezelő részére.
A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Adatkezelésünkről további információt talál adatvédelmi nyilatkozatunkban.

 

JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEK

 
A Lan Kft. - a hatályos jogszabályokban előírt - minimum 12 hónapos jótállást vállal minden általa értékesített árucikkre. Amennyiben a vásárolt termék garanciáját harmadik félnél (pl. hivatalos szervizközpont) kell érvényesíteni, a Szállító nem kötelezhető a termék visszavételére, cseréjére vagy szervizelésére. A jótállás részletes feltételei megtalálhatók az árucikkhez mellékelt jótállási jegyen. Vitás esetekben az illetékes felügyeleti szervek és/vagy az országos Fogyasztóvédelmi Felügyelőség szakvéleményére hagyatkozunk.
 
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
 
További garanciális kérdésekben, hibásan leadott vagy teljesített megrendelések esetén kérjük, érdeklődjön a rendeles@kerlan.hu email címen vagy egyéb elérhetőségeink bármelyikén.
 

KORLÁTOZOTT FELELŐSSÉG

 
Az Eladó nem vállal felelősséget a weboldal üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért, beleértve a számítógépes vírusok vagy ún. "spam"-ek által okozott károkat, elmaradt hasznot, adatvesztést, a használat kieséssel kapcsolatos károkat.
 
Az Eladó ellenkező tartalmú szerződési kikötés hiányában, és az eltérést nem engedő jogszabályi kikötések keretei között, nem felel közvetett károkért, elmaradt haszonért, adatvesztéssel, használat kieséssel kapcsolatban keletkezett károkért és felelőssége a Termék vételárának összegében korlátozott.

 

EGYÉB FELTÉTELEK

 
A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 1959. évi IV. törvény (Ptk), az egyes tartós használatra rendelt termékek kötelező jótállásáról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseit szabályozó 2001./CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
 
A webáruházba történő regisztrációval, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a LAN Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
 
Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez és megtekintéséhez kattintson ide.
 
A Lan Kft. fenntartja a jogot a fenti feltételek módosítására.

2012-06-27.